Cookie verklaring

Deze website gebruikt cookies.

Om uw bezoek aan onze website nóg makkelijk en persoonlijker te maken zetten we cookies (en vergelijkbare technieken) in. Met deze cookies kunnen wij (en derde partijen) uw gedrag op onze website volgen en analyseren. U kunt de cookies accepteren door op: 'OK' te klikken.

Bakker Panden is een vastgoedbedrijf en professionele partner in het ontwikkelen en beheren van particuliere woningen en commerciële ruimtes. Ze zijn met name actief in Veldhoven en Eindhoven.
Hun missie? Het realiseren en onderhouden van toekomstbestendig en duurzaam commercieel vastgoed en woningen.

Voor meer informatie over Bakker Panden ga naar: bakkerpanden.nl

Veel tijd kwijt met het maken van overzichten, lang zoeken naar informatie en gegevens niet direct bij de hand. Een veelvoorkomend probleem binnen de vastgoedwereld. Ook Vastgoedbeheer Bakker Panden in hartje Eindhoven kampte ermee. Er was behoefte aan een professioneel vastgoedsoftware programma, dat inzichtelijker en overzichtelijker is. Een aantal maanden geleden besloten ze te testen met de software van IDEEbeheer. Office manager Bakker Panden, Marieke Hulck - Bust vertelt over hun ervaring met de software, waarom ze voor de software van IDEEbeheer gekozen hebben en wat de voordelen zijn.

Tijd voor verandering

“Al die tijd maakten we nog gebruik van Excel-lijstjes die bomvol vastgoedinformatie stonden. Er was behoefte aan een professioneler programma dat alle informatie overzichtelijk zou weergeven, maar daarnaast ook gebruiksvriendelijk is. Een programma dat bij de tijd past”, legt Marieke uit.

Als klein vastgoedbedrijf met twee medewerkers in dienst, heeft Bakker Panden korte lijnen en persoonlijk contact, waardoor communiceren gemakkelijk is. “Daardoor vonden we het ook belangrijk dat onze software past bij wie we zijn en wat we uit willen dragen. Zodat we nog sneller kunnen handelen en reageren op de klant.”

Software VS. software

In het verleden is Bakker Panden meerdere keren op zoek gegaan naar een vastgoedsoftware programma, zonder succes. “Omdat we een klein bedrijf zijn was de software meestal te uitgebreid en daardoor te prijzig. Terwijl we van de helft niet eens gebruik hoefden te maken”, legt Marieke uit. Toen ze via via hoorde over de software van IDEEbeheer waren ze al snel geïnteresseerd en besloten ze het programma te testen.Marieke: “Allereerst zijn we gaan kijken wat we ermee kunnen, hoe het programma werkt en of het gebruiksvriendelijk is. Dat bleek al vrij snel een succes te zijn en smaakte naar meer.” Inmiddels werkt Bakker Panden een aantal maanden met de applicatie van IDEEbeheer.


De voordelen op een rij

Marieke: “Het vastgoedprogramma bestaat uit een handig dashboard met onderverdelingen in panden, huuradressen, huurders en eigenaren. Zowel de inventarisatie als de documentatie van basis vastgoedinformatie zoals huurovereenkomsten en contractbeheer, einddatums, indexeringen, kadastrale gegevens, servicekosten etc. gaat via het programma.

Alles staat centraal en overzichtelijk geregistreerd, zonder overbodige gegevens. Ook biedt de applicatie de mogelijkheid om vaste onderhoudszaken, klachten en acties te organiseren en direct te kunnen schakelen met de benodigde partijen. Heel handig.”

Weg met die lijstjes

Iedereen binnen Bakker Panden maakt inmiddels gebruik van het programma. “Het fijne is, is dat iedereen met de software overweg kan. Als je de status van onderhoudszaken nodig hebt staat het erin, maar ook als je op zoek ben naar huurovereenkomsten kun je het gemakkelijk vinden. Alle belangrijke zaken zijn gekoppeld aan de software. Alles staat bij elkaar, wat ervoor zorgt dat we efficiënter kunnen werken en informatie gemakkelijk kunnen vinden. Daardoor kunnen we nog sneller handelen en onze klanten nog sneller helpen. En het mooie is, we zijn van de lijstjes af”, sluit Marieke af.